اگر کنترل بشه فکر نکنم زودتر بده
اگر موقعیت بچه بد باشه اگر نه که نه من سر پسرم دیابتم شدید بود با انسولین کنترل میشد ۳۸ هفته و یک روز سز شدم و الان سر دخترم یکم بالا با قرص کنترل میشه ۳۸ هفته ۴ روز که فردا وقت سز دارم
آره عزیزم یه هفته زودتر از موعد انتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.