۳ پاسخ

اگر کنترل بشه فکر نکنم زودتر بده

اگر موقعیت بچه بد باشه اگر نه که نه من سر پسرم دیابتم شدید بود با انسولین کنترل میشد ۳۸ هفته و یک روز سز شدم و الان سر دخترم یکم بالا با قرص کنترل میشه ۳۸ هفته ۴ روز که فردا وقت سز دارم

آره عزیزم یه هفته زودتر از موعد انتی

سوال های مرتبط

مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان نیهان 💗 مامان نیهان 💗 ۹ ماهگی
مامان 💐🧡  mahdis💐 مامان 💐🧡 mahdis💐 ۱۱ ماهگی