۴ پاسخ

آره خیلی کم چون باید آب باشه تا برنج یا جو بپزن و باد کنن😅

خیلی کم

ن خودش بخار می‌کنه آب میندازه خواصیش بهمونه ک آب نریزی

اره بریز

سوال های مرتبط

مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی