۶ پاسخ

گرمابده ب ضکمت و کمرت

شیاف دیکلوفناک بزار خوب میشی.مفنامیک اسید نخور چون جلوی خونریزی میگیره کم میکنه خونریزی بزار بیاد هرچقد میاد رحمت تمیز بشه

پاشه یه نبات داغ بخور بعدش یه حلوا درست کن دیگه خوب میشی گلم من پرم میشه درخواست بدی داشته باشمت

مفنامیک اسید یخور عالیه

مفنامیک بخور

من ناپروکسن میخورم

سوال های مرتبط