۹ پاسخ

واییی منم چند روزه
منه دیونه باز فک میکنم ک چون بد خابیدم اینجوری شده😭

از عصابه بعدا درس میشه خودش یکی دوروزه ادم درگیره استخر آب گرم ببین میتونی بری جکوزی فلان

من رفتم عکسم گرفتم
گفت رسوب کلسیم تو تاندون شانه ات داری
یه آمپول زد مستقیم به شونه ام
من دست راستم بود البته
دلیلشم چون کل این یکسال رو شبها به شونه راست می خوابیدم
و بچه شیر میدادم

کیف سنگین

بهترین کار رفتن ب دکتره

یا ممکنه موقع شیردهی دستتو بد گذاشتی درد گرفته

مربوط به قلب ، درد عضلانی ، معده ، یا حتی کیست سینه هم ممکنه دردش به دست منتشر بشه .

مربوط ب قلب میشه عصبیه

اعصاب ما منم دوروزه گرفته

سوال های مرتبط