۲۶ پاسخ

دومی ولی صفحه ها رنگ چوب باشه مشکی نه

سلیقه من ۲ هستش

یک

دومی، ولی دومی خیلی گرون تر میشه نئوکلاسیکه

دو ولی بدون دسته

صددرصد 2

دو خوبه و دستگیره های ظریف تر
صفحه چوبی با دستگیره گرد چوبی خیلی ترند شده
ولی اگه مشکلی هم می‌کنی دستگیره اینجوری نزن خیلی تو ذوق میزنه

یک شیک تر ولی رنگ سفید و دورهاش همون طرح چوب

دو.

قطعا دومی

دومی باید کل خونت نئوکلاسیک باشه اتفاقا خیلی هم شیکه دومی تمیز کردن و نگهداریش راحت تر و ارزون تر

دومی.

دو هیچوقت از مد نمیره

دو.

دوووووو

وااای اولی رو بیشتر میدوستم

دو دلبازه

من باشم اولی رو انتخاب میکنم خودم دوتا شو داشتم اولی خیلی بهتر و ماندگار تره

اولی ارزون تره دومی شیک تره نگه داری اولی هم خیلی راحت تر از دومیه

یک رنگش و مدلش رو دوست داشتم ولی دستگیره داشته باشه کابینت بدون دستگیره لک‌میشه

دو خوبه

هر دو خوبه یک خییلی خوبه

يك
براي من تقريبا يك هست ولي رنگش فرق داره

دومی

هزینه اش چقدر میشه عزیزم

دو

سوال های مرتبط