بااحترام ولی بدم میاد از زرده عسلی
نوش جونت🥰❤️
نوش جون
ولی من تا پخته نشه نمیتونم بخورم😹
تایپینگ هام دوست داشتید ببینید❤️
چه با مزه منم دوست دارم اینجور نوش جوون
خیلی جذابه منم اینجوری دوست 😋
نوش جان اگر برای بچه هم هست برای اونا نباید عسلی بدی با کاملا پخته شده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.