۴ پاسخ

چ علائمی داری؟؟

با ادرار اول صبح زدی؟؟؟؟
ببین منم مثل تو هستم اینقدر سر بیبی چک گول خوردم.
فقط با آزمایش میخوام نتیجه رو بفهمم

شاید تبخیر بوده

همون مارک؟

سوال های مرتبط

مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیستم بارداری
زهرا مهاجر زهرا مهاجر قصد بارداری