۷ پاسخ

خوبه وزنش منم ۱۸۰۰به دنیااومد ۲ماهگی ۴بود ۳ ماهگی ۵کیلو هست

عالیه عزیزم دختر منم همینطوریه

پسرمنم مث دختر شما بود الان تقریبا ۴۲۰۰ نگران نباش بچه های کم وزن سریعتر رشد میکنن

عزیزم وزن تولد دختر منم ۲۳۰۰ بود
فقط هم شیرخشک میخوره چون شیرم سیرش نمی‌کرد آخرش ولش کرد
و هم وزن بچه شماست نگران نباش
بهش چه شیر خشکی میدی؟

بچه من ۲ کیلو بود
یک ماهگی ۳ و ۲۰۰
۴۰ روزگی
۳ و ۷۰۰
دیگه ۴ باید بشه بچت

گروه داریم ایتا برای مامانا دوست داشتی بیا

منم پسرم ۳۵هفته ۲۳۲۵بدنیا اومد روزترخیصش ۲کیلو با لباس شده بود برای دوماهگی با شیر خشک و شیر خودم شد ۴۳٠٠

سوال های مرتبط