۷ پاسخ

پوشک جدید ک میخام بزارم .باز میزارمش یکم با خودش اونجوری ور میرع. و پاهاسو کش و قوس میده
بعد ی جیش ک کرد میبندمش گناه داره همش پوشک
خودمون پریود میشیم روانمون بهم میریزع این طفلا گناه دارع

من از خواب که بیدار میشه پوشکش نمیکنم
شبا هم قبل از خواب میزارم‌یکم باز باشه

ساعت ۱۲ ک بیدار میشه تا دو نیم بازه بعد همونجوری میخوابه حالا هر زمان ک بیدار شد مای بیبی میکنم امروز از دوازده تا ی و رب باز بود

من اصلا باز نمیزارم
موقع تعویض پوشک یکم در حد چند دقیقه

خیلی کم . قبل این که پوشک تمیز ببندم در حد ۲ ۳ دقه اگر همکاری کنه

من همیشه پوشک میکنم برا چی باز بزاریم
بد عادت میشه اینجوری باید یه وقت هایی رو پوشک نبندی یکم بزرگ بشه سخت میشه
الان بچه شما کوچیکه یکم بزرگ بشه غلت میزنه چهار دست و پا راه میره خونه رو به گند میکشه

والا اصلا باز نمیذارم چون سریع میره اینور اونور ممکنه جیش کنه

سوال های مرتبط