۶ پاسخ

دیجی کالا داره

از آنلاین شاپ ها میتونی بگیری و اگه بچت زیر پتو نمیمونه خوبه وگرنه نیاز نیست
برای این فصل نازکش رو بخر

اره من خریدم ... برا بدنیا اومدن پسرم چون اخر پاییز بود ، استفاده کردم .... اما من اشتباه کردم خیلی ضخیم و گرمشو خریدم ... خواستی بخری خیلی گرم نخر ... اونی که من خریدم برا خونه قابل استفاده نیست ، بچه کلافه میشه ...نازکتر بود میتونستم بیشتر استفاده کنم ... من یه برند آلمانی خریدم از یه پیج تو اینستا

اما من مشابهشو برای پسربزرگترم گرفتم گرماییه کلافه میشه درمیاره

اگر بچت زیر پتو نمیمونه خوبه

برای چی این چیه اخه بچه خفه میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱۰ ماهگی