۵ پاسخ

یه مربا خوری .راستی من دارم واسه سه ماه پیشه به نظرتون اشکال ندارد بدم به پسرم

دکتر به پسر من گفت روزی ۳ سیسی

برای چی خوبه؟

بستگی به مدل دارو داره من ۱۱ ماهگی پسرم بردم شربت زینک داد گفت ۲ سی سی بده

عزیزم میشه عکسشو برام بفرسی منم یکی گرفتم ولی روش نزده نعوزینک

سوال های مرتبط

مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی