یه مربا خوری .راستی من دارم واسه سه ماه پیشه به نظرتون اشکال ندارد بدم به پسرم
دکتر به پسر من گفت روزی ۳ سیسی
برای چی خوبه؟
بستگی به مدل دارو داره من ۱۱ ماهگی پسرم بردم شربت زینک داد گفت ۲ سی سی بده
عزیزم میشه عکسشو برام بفرسی منم یکی گرفتم ولی روش نزده نعوزینک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.