خانما نئو زینک چقد به نی نی هاتون میدین؟

۷ پاسخ

ندادم تاحالا

دکتر دخترم داده هر ۱۲ساعت ۵ سی سی
البته مریضه اشتهاشم کمه

من ۵ سیسی میدم

نیم سیسی هر ۱۲ساعت

من زینک پلاس میدم ۲/۵ سی سی میدم

ندادم تا حالا
براچی خوب؟

2سیسی

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان آقا رادین🧿👼💙 مامان آقا رادین🧿👼💙 ۱ سالگی
مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی