سلام خانما ازمایش کل دادم کسی سر میاره ببینه خبه یا نه

مرسی 😇

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم کم خونی داری که دکترت برات قرص آهن مینویسه. برو یه سر پیشش و اینکه گروه خونیت منفیه باید امپول روگام بزنی دو بار.بری دکتر بهت میگه دقیقا هفته چندم بزنی ولی حتما برو

روی مسئله خونی باید دکتر نظر بده یعنی جدول اولی
باید آمپول رگام بزنی چون گروه خونی منفی داری
الباقی الحمد الله خوبه

خواهر کم خونیا

سوال های مرتبط

مامان حسابم مسدود شده مامان حسابم مسدود شده هفته سی‌وهشتم بارداری