عزیزم کم خونی داری که دکترت برات قرص آهن مینویسه. برو یه سر پیشش و اینکه گروه خونیت منفیه باید امپول روگام بزنی دو بار.بری دکتر بهت میگه دقیقا هفته چندم بزنی ولی حتما برو
روی مسئله خونی باید دکتر نظر بده یعنی جدول اولی
باید آمپول رگام بزنی چون گروه خونی منفی داری
الباقی الحمد الله خوبه
خواهر کم خونیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.