اسم گذاری مگه ۱۰ _۱۵ روز بعد🤔
اره عزیزم میتونی بپوشی.. نه فشاری نمیاد اگه چیزی دقیقا روی خود بخیه ها نباشه.. فشار دامن اندازه شکم بندی که باید ببندی نیست
اره بابا میتونی من از روز شیشم دیگه اوکی بودم
نه گلم راحت میتونی بپوشی من ۱۲ روز شلوار بی پوشیدم رفتم سرکار
عزیزم اونموقع بخیه ها کشیده شدن
میتونی بپوشی یکم بالاتر بکشی یا پایین که نیوفته روی جای بخیه هات یکم خودت اذیت میشی وگرنه چیزی نیس
خیلییی سخته دختر
ی عمل سخت انجام دادی..
رعایت کن ک زودتر خوب شی
حالا من اینجوری میگما دو روز بعد عملم رفتم بازار وکیل شیراز خرید🥲🤣
اره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.