من دخترمو یکسال و ۶ ماهگی گرفتم از پوشک
سوالی داری بپرس جواب میدم
عزیزم وزن دخترتون بهتر شد
نکته آخر
پوشک شب رو نباید بگیری
ینی باید پوشک کنی تا ببینی تا چند روز دیگه خشک میمونه هر وقت دیدی شب جیش نمیکنه پوشک رو بگیر
من بهش بعد تاز هربار که درست میگفت جایزه استیکر میدادم که توی دستشوئی بچسبونه
اگه خطا میداد میگفتم چون نگفتی بهت استیکر نمیدم دفعه بعد که گفتی بهت میدم با مهربدنی
حتما براش جایزه بده بعد از هر جیشی که بهت میگه
یا هر پی پی که میگه
اگه خطا داد جایزه نده
هر وقت دیدی آماده شد کم کم پوشک رو بردار
باید آوا خطا بده اگه دیدی خیس کرد شلوارشو بذار حس خیسی رو حس کنه منظورم اینه اینو باید حس کنه
اینجوری تا چند روز ذهنش رو آماده کن و تمرین کن هر وقت دیدی میگه بهت بگو حالا بریم دستشویی مثل مامان و بابا
یا پی پی داری بهم قبلش بگو وقتی حس کردی داره توی پوشکش پی پی میکنه بگو اااا پی پی داری بگو بهم قبلش بگو هر وقت گفت تشویق کن
بهش بگو مامان جیش داری بهم بگو وقتی که پوشک داره این چند روز که داری ذهنشو آماده میکنی بعد بگو آفرین که گفتی
اول باید ذهنشو آماده کنی خودت نقش بازی کن بگو مثلا جیش دارم دارم میرمدستشویی یا پی پی دارم برم دستشویی...چند روز بهش اینو بگو هم خودت هم همسرت...اینجوری ذهنش پذیرا میشه
من خودم اول پی پی رو گرفتم بعد از یکی دو هفته جیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.