۲ پاسخ

اوف راه درازی در پیش داری من همچنان درگیرم جیششو اصلا نمیگه

عیبی نداره عزیزم کم کم یاد میگیره فعلا داره لجبازی می‌کنه من تازه الان دارم از پوشک میگیرم

سوال های مرتبط