منو شما اسم خودمون و بچه هامون مث همه..حتی سنمون. خیلی برام جالب بود🤗
بگیرخیلی خوبه الانم هوا خنکه منمگرفتم ۱۰روزاینامیشه
من گرفتم خوابش خیلی بهتر شده خدارو شکر
اصلا درد هم نداشتم فکر کنم بخاطر ژلوفن و مسکن زیاد خوردم سردرد میشدم هرروز
نمیدونم ولی من ک میخام تا ۲ سال و ۲ ماه بدم
۲۰ ماهگی تا ۲۴ماهگی وقت گرفتن از شیره . نه اگه شرایطشو نداری یا بچه علاقه ای نداره هیچ ایرادی نداره
پسر من علاقه ای نشون نمیده به شیر . احتمالا تا ۲۰ ماهگی میگیرم
من گرفتم نمیدونم زوده یا نه اما واقعا راضیم خداروشکر
اما از لحاظ عاطفی همش دارم خودمو کیخورم که چرا تا دوسال ندادم بهش🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.