خانما زود نیست پسرم از شیر بگیرم؟

۶ پاسخ

منو شما اسم خودمون و بچه هامون مث همه..حتی سنمون. خیلی برام جالب بود🤗

بگیر‌خیلی خوبه الانم هوا خنکه منم‌گرفتم ۱۰روزاینامیشه

من گرفتم خوابش خیلی بهتر شده خدارو شکر
اصلا درد هم نداشتم فکر کنم بخاطر ژلوفن و مسکن زیاد خوردم سردرد میشدم هرروز

نمیدونم ولی من ک میخام تا ۲ سال و ۲ ماه بدم

۲۰ ماهگی تا ۲۴ماهگی وقت گرفتن از شیره . نه اگه شرایطشو نداری یا بچه علاقه ای نداره هیچ ایرادی نداره
پسر من علاقه ای نشون نمیده به شیر . احتمالا تا ۲۰ ماهگی میگیرم

من گرفتم نمیدونم زوده یا نه اما واقعا راضیم خداروشکر
اما از لحاظ عاطفی همش دارم خودمو کیخورم که چرا تا دوسال ندادم بهش🥲

سوال های مرتبط

مامان آیلین🩷ایلیا🩵 مامان آیلین🩷ایلیا🩵 ۲ سالگی