دقیقا عین منی شما جرات رفتن ازمایش نداشتم تا رفتم شده بود سه ماه و نیم دیگه بدنیا اومد ولی خیلی شیرینه
الان ۱۱ هفته ای احتمالا
چقدمنی منم ازمایش دادم مثبت بوده حوصله ندارم برم جایی همینجوری موندم
دختر عمو مناخرین پریودش ۹ بهمن بود حاملس الان میره انتی
توامبرو انتی
ای وای چ دیر الان دیگه قلب داره تشکیل شده نمیشه سقطش کرد خواست خدا بوده دیگه اشکال نداره منم دومی ناخواسته باردار شدم با اینکه هیچ وقت بدون امپول بچهام نمیموندن ولی این یکیتا سه ماه بدون داروموند قسمت بود
مبارک باشه عزیزم
وقتی خودت دوس داری چرا بایدازحرف دیگران بترسی مگه اونا میخان بزرگش کن
بنظرم ب حرف کسی اهمیت نده
خودتوجمع وجورکن برو دنبال آزمایشات وسونو خدا بزرگه ♥️
خیلی گذشته که
اوووه
هفتت خیلی بالاست
الان دیگه باید بری ان تی عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.