۱۶ پاسخ

با این چیزایی ک تو گفتی باردار نیستی مطمئن باش..همش واس استرسه ک عقب انداختی

چه رنگ خوشگلیه

وااای منم اینجوری شدممم حتی دو سه قطره خون اومد دیگه نیومد نمی‌دونم چ مرگمههه

عزیزم چرا به خودت استرس میدی
آزمایش بتا خیلی دقیقه زمانی منفی بوده دیگه جای نگرانی نیست
خود استرس مانع از پریود شدنت مبشه

برو دکتر سونو بده

برو سونوگرافی اول.

چای کوهی بخور یکی صبح سه لیوان
یکی شب سه لیوان
دو روزه پریود میشی

برو عطاری کنجد سفید خام حتما خام باشه بگیر بیا بریز تو قوری دم کن بزار قشنگ دم بکشه مثلا نیم ساعت یا یکساعت.بعد صافی بزار رو لیوان و بریز و ابش را بخور عین دمنوش. اگر بتونه خنک که شد یه چند تا قاشق خود کنجدتا هم که تو قوریه بخوری خوبه پریودت باز میشه. اینو یه عطار بمن گفت انجام دادم جواب داد. جعفری هم قائده آوره

اگه استرس نداشته باشی راحت تر پریود میشی

چه کاور خوشگلی

رازیانه دم‌کن بخور درعرض یک روز باز میشی

دیگع عزیزم ازمایش منفیه دیه منفیه استرس به دلت راه نده

یا پیغمبر .. خب چرا جلوگیرت سفتوسخت نبوده تو که همه اینارو میدونی

حامله نیستی نگران نباش

اگه ازمایشت منفیه تخم شوید دم کن قبل خاب با نبات بخور دوشب که بخوری پریود میشی

آزمایش منفی شد برو دکتر سونو بده احتمالا کیست یا تنبلی تخمدان داری که پریود نمیشی

سوال های مرتبط