راکد نبودن. سعی میکنم هرسال بهتر سال قبل بشم تو هرزمینه ای(شخصیتی، یادگیری، سلامتی و هرچیزی که بشه بهترش کرد)
صبور بودن هم بقیه میگن
بین همه ی اطرافیان به صبر معروفم
صدام خیلی خیلی قشنگه
کم حرفم و ۹۰ درصد مواقع شنونده هستم و ازین خیییییلی راضیم
من چقد دیر به دیر تاپیکاتو میبینم🫣 راستش من کلا از خودم خیلی راضی نیستم ولی چیزایی که بقیه زیاد ازم تعریف میدن سلیقه و آشپزیم هست🤭 خودم اینکه دوست دارم همش یه چیزی یاد بگیرم رو دوست دارم😍
منفعت طلب نیستم و همیشه طرفدار حقم حتی اگه به ضررم باشه حتی اگه برام دردسر بشه دربرابر ظلم سکوت نمیکنم و بشدت اراده قوی دارم اگه چیزی بخوام تمام تلاشمو براش میکنم
صبوووور صبور صبور
اصلا بد دهن نیستم و به شدت با ادبم
اهل کتاب خوندنم
خوشروام و اجتماعی
احساس میکنم خیلی بیشعور نیستم خخ
کم نیاوردن تو هر موردی و تنهایی از پس خودمو زندگیم بر اومدن
یه چوب کبریت حروم توخونه م و راه نمیدم هرچی باشه باید براش زحمت کشیده باشم مال کسیو نمیخوام
خیلی دلسوزم هستم و اصلا دست خودم نیست چندین بار خودمو سرزنش کردم اما نتونستم مرجان☹️
منم سرسخت و صبورم
متاسفانه صبرم خیلی بالاست و باعث میشه بهم فشار بیارن اطرافیان 🥲🫂
همیشه به دنبال یادگیری چیزای جدیدم
هیچ وقت از شروع یک کار نمیترسم برای همین تا الان کلی هنر دارم
بچه ها میگن مهربونم.دلسوز
آدم رک و یه دنده
صبورم،وفق پذیرم
حساس زودجوش استرسی مهربون
الان همه میگن زیادی مهربونم😅😅
منم همین سرسخت بودن
با وجدانم
الکی خوشم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.