۲۰ پاسخ

راکد نبودن. سعی می‌کنم هرسال بهتر سال قبل بشم تو هرزمینه ای(شخصیتی، یادگیری، سلامتی و هرچیزی که بشه بهترش کرد)
صبور بودن هم بقیه میگن

بین همه ی اطرافیان به صبر معروفم
صدام خیلی خیلی قشنگه
کم حرفم و ۹۰ درصد مواقع شنونده هستم و ازین خیییییلی راضیم

من چقد دیر به دیر تاپیکاتو میبینم🫣 راستش من کلا از خودم خیلی راضی نیستم ولی چیزایی که بقیه زیاد ازم تعریف میدن سلیقه و آشپزیم هست🤭 خودم اینکه دوست دارم همش یه چیزی یاد بگیرم رو دوست دارم😍

منفعت طلب نیستم و همیشه طرفدار حقم حتی اگه به ضررم باشه حتی اگه برام دردسر بشه دربرابر ظلم سکوت نمیکنم و بشدت اراده قوی دارم‌ اگه چیزی بخوام تمام تلاشمو براش میکنم

صبوووور صبور صبور

اصلا بد دهن نیستم و به شدت با ادبم
اهل کتاب خوندنم
خوشروام و اجتماعی

احساس میکنم خیلی بیشعور نیستم خخ

کم نیاوردن تو هر موردی و تنهایی از پس خودمو زندگیم بر اومدن

یه چوب کبریت حروم توخونه م و راه نمی‌دم هرچی باشه باید براش زحمت کشیده باشم مال کسیو نمیخوام

خیلی دلسوزم هستم و اصلا دست خودم نیست چندین بار خودمو سرزنش کردم اما نتونستم مرجان☹️

منم سرسخت و صبورم
متاسفانه صبرم خیلی بالاست و باعث میشه بهم فشار بیارن اطرافیان 🥲🫂

همیشه به دنبال یادگیری چیزای جدیدم
هیچ وقت از شروع یک کار نمیترسم برای همین تا الان کلی هنر دارم

بچه ها میگن مهربونم.دلسوز

آدم رک و یه دنده

صبورم،وفق پذیرم

حساس زود‌جوش استرسی مهربون

الان همه میگن زیادی مهربونم😅😅

منم همین سرسخت بودن

با وجدانم

الکی خوشم😁

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🧒🩵 مامان رادمهر🧒🩵 ۱۷ ماهگی
قربون بند بند وجودت مادر🫀خداروشکر که هستی ☺️
دوست دارم به عنوان کسی که از بچگیش پدرومادرش باهم سرناسازگاری داشتن و با اضطراب و استرس تو محیط سمی بزرگ شده
بهتون‌بگم‌ شمایی که بچه داری هیچوقت نزار بچت ذره ای استرس و دعوا رو تجربه کنه 👌
من خودم هنوزم تروماهای دعواهای مامان بابامو دارم همیشه مشکل داشتن و هیچوقتم از هم جدا نشدن ولی کاشکی جدا میشدن 🫠
خودم همیشه در تلاشم‌مادری باشم که مراقب روان بچم باشه با کتابایی که میخونم و محیط آرومی که خودم و همسرم درست کردیم تو زندگیمون 🩵
همیشه به سلامت خودتون اهمیت بدین ورزش کنین 👌
بچه هایی که دغدغه از طرف پدرمادرشون ندارن خوشبخت ترین بچه ها هستن
من همیشه یکی از غصه های زندگیم این بود ک مادرم هیچوقت به خودش اهمیت نداد و همه چی رو فدای ما میکرد و این خیلی عذابم میداد 😔
دوست داشتم براتون بنویسم که به سلامتی خودتون و روانتون و شخصیتتون اهمیت بدین 😘
ودر هرجایی و سطحی که هستین شما بهترین مادر هستین و اینو فراموش نکنید ❤️
#تلنگر

دوست داشتی برام بنویس منم تجربتو استفاده کنم 💞
#شیرخشک #پوشک #شیرخشک #پوشک
#پوشک #شیرخشک #پوشک #شیرخشک
#پوشک #شیرخشک #پوشک #شیرخشک