غذاهاشو با ماهیچه داخل شیشه بپز بده وزن دهی خییلی خوبی داره کره هم همیشه با غذا بده
دختر متم وزن نگرفته یکسالگی ده کیلو و۲۰۰ بود ۱۵ ماهگی هم هم همین بود ولی خب جه میشه کرد با حرص خوردن درست میشه؟
به جهنم که نگرفته غصه خوردن نداره شاید قد کشیده شاید به دندونه مهم اینه که ویتامینای لازمشو گرفته جیگر غصه نخور❤️❤️
عزیزم قد و وزنش خوبه که.. نگران نباش دیگه😘😘😘
پسر من همزمان ۶ تا دندون دراورد ویروس رزوئلا هم گرفت یک کیلو کم کرد
هنوز بعد از دو سه هفته خوب نشده و وزنش بالا نمیره
شاید یجایی وزنش بالارفته و بخاطر دندون باز اومده پایین
غصه نخور دیگ از این ب بعد سلامتیشون مهمه چون ازبس تحرک و فعالیت دارن هرچیم میخورن میسوزونن یکیم اینکه هرچی بلندتر میشن وزنشون کمتر میشه.مهم استخون بندی و قدشه بنظر من
من از بعدشش ماهگی اصلا روی وزن حساس نیستم عزیزم توام بحد کافی داری زحمت میکشی تلاشتو میکنی خودتو ازار نده فقط بهش چیزای مقوی بده ک بنیه بچه قوی بشه
غصه نخور قد و وزنش چنده؟
ممکنه دندون دراوردن اذیتش کرده مثل پسر من
یا اینکه ژنتیکش همین باشه همه که مثل هم نیستن
دکترم گفت بچه ها از یک سالگی تا دوسالگی یک کیلو وزن اضافه میکنن چون تو سن دندون و فعالیتن
واای مگه وزن نگرفتن گریه داره بروخداتو شکر کن بچت سلامته
بچه ی منم ۶ ماهه استپه دکترش میگه طبیعیه بخاطر فعالیتشه،
عزیزم نگران نباش،بچه منم تواین چند ماه وزنش ثابت مونده که اونم طبیعیه به خاطر دندون هاشونه..به مرور درست میشه
شاید به دندونه خب گریه ندارم عزیزم منم دخترم وزن اضاف نکرده بود دندون داره درمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.