۵ پاسخ

عزیزم بچه تو این سن هم دندون درمیاره هم جهش رشدی داره هم اینکه شیطون میشه راه میره و کنجکاوی میکنه
وزنشم ماشالا خوبه ۱۱ کیلو اگه شیر و غذا خوب میخوره که اشکال نداره نگران نباش

چرا نمیبریش دکتر؟چون کم کرده اصلا خوب نیست

پسر پنم اینطور بود بردم دکتر بهش مولتی و اهن عوض کرد مارکشو بهش زاسیپ داد برا اشتها گفت ی ماه دیگ بیار اگ وزن تغییر نکرد ازمایش بدع

عزیزم نگرانی نداره دختر منم همینه دیگه خودتون حساب کنین بچه مریض شده یا نه،دندون درآورده یا نه،تحرکش زیاد شده که صددرصد خب همه ی اینا باعث میشه کم کنن یا استپ اصلا نگران نباش وقتی حال عمومی خوبه تموم ولش کن

ازمایش یکسالگی دادید

سوال های مرتبط