۶ پاسخ

تا ۱۳ ماهگی وقت داره اگر درنیاورد دکتر ویتامین و کلسیم تجویز میکنه

بهتر دختر من ۵ ماهگی دراورد خیلی زود خراب شدن

سلام عربزم چرا نگرانی دختر من ۱۱ ماهگی تازه دندون دراورد

اشکال نداره دخترمنم تولد یکسالگیش با جشن دندونیش یکی شد
دو تا قرص ویتامین دی هزار سوراخ کن روزی یکی بهش بده

پسر من ۱۴ماهگی در آورد اشکال نداره به جاش دیر خراب میشه

اشکال نداره
شربت خارجی کلسیم بگیر بهش بده شربت تموم نشده درمیاره


بچهایی که دیر درمیارن ی مقدار هم ارث دارن هم ممکنه کمبود کلسیم مانع بشه

دکتر به دخترم اون موقع داد بعد راحت حتی بدون درد و تب همه دندوناشو دراورد

سوال های مرتبط