شاید با شیرت سیر شه که شیرخشک نمیخوره
شیر خشک تروویتال بده خوشمزه هست میخوره
منم شیرم خیلی کم بود هرچی قرص پودرم گفتن خوردم زیاد نشد از ۲ ماهگی دیگه کلا شیرخشک دادم
چرا نمیخوره با شیشه میدی بهش ؟؟
یا چه برندی میشدی شیر خشک ؟
چ شیر خشکی میدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.