۳ پاسخ

من با ۰.۳ دفعه ی اول اقدام باردار شدم تحت نظر پزشک باش حتما میشه ایشالا

سلام عزیزم خیلیا با این ذخیره باردار شدن بری دکتر بهتره بهت دارو میده ولی با این ذخیره فکر کنم ای وی اف رو توصیه میکنن

سنوگرافی رفتی؟

سوال های مرتبط