چکاب برو
هیچی زندگیتو بکن اقدامتو بکن خدابزرگه
فولیک اسید از الان شروع کن خوردن
دکتر هم برو برای چکاپ و ویتامین
سردی جات کم بخورین شب اصلا نخورین
زیر دلت گرم نگهدار
موقع ظرف شستن پیشبند ببند حتمااااا
خیلیییی بده 🫣🫣🤣🤣🤣
از کیت تخمک گذاری استفاده کن مثبت شدم اقدام کن
نه از آب دهان نه ژل نه بعدش موقع شستشو از هیچ موادی استفاده نکن
بعد رابطه کمی ب پهلو ها بخواب یا پاهاتو بزار بالا بالشتک بزار زیر کمرت تا ده مین
قبلش برو چکاب خیلی مهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.