۵ پاسخ

چکاب برو
هیچی زندگیتو بکن اقدامتو بکن خدابزرگه

فولیک اسید از الان شروع کن خوردن
دکتر هم برو برای چکاپ و ویتامین
سردی جات کم بخورین شب اصلا نخورین
زیر دلت گرم نگهدار
موقع ظرف شستن پیشبند ببند حتمااااا

خیلیییی بده 🫣🫣🤣🤣🤣

از کیت تخمک گذاری استفاده کن مثبت شدم اقدام کن
نه از آب دهان نه ژل نه بعدش موقع شستشو از هیچ موادی استفاده نکن
بعد رابطه کمی ب پهلو ها بخواب یا پاهاتو بزار بالا بالشتک بزار زیر کمرت تا ده مین

قبلش برو چکاب خیلی مهمه

سوال های مرتبط

مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری