اگه بخوام فروردین زایمان کنم باید خرداد اقدام کنم؟ چ موقش

۸ پاسخ

برام دعا کنید ماه بعد که خرداده، باردار بشم دی ماه بدنیا بیاد چون خودم دی ماهی ام دوست دارم دی ماهی باشه

منم فکر میکردم ماهی ک اقدام کنم میگیره ولی ۷ماه کشید انشالله برای شما بگیره زود طبق برنامه ریزی

تیر ماه اقدام کنی فروردین میشه زایمان

خرداد اقدام کنی اواخر بهمن یا اسفند زایمان میکنی

من تیر ماه باردار شدم ۱۱هم فروردین برام تاریخ زایمان زدن متاسفانه سقط شد بچم

عزیزم تیر ماه باید اقدام کنی اول تیر ماه

مرداد باید اقدام کنی عزیزم

تیر...خرداد میشه اسفندی

سوال های مرتبط