۸ پاسخ

من ۳ آبان پریود شدم بعد پاکی اقدام کردم دخترمم ۲مرداد بدنیا اومد البته تاریخ اصلی زایمانم۹ مرداد بود ی هفته زودتر زایمان کردم

آبان

من اون موقع دوس داشتم بچم نیمه اولی بشه
ولی الان بنظرم نیمه دومی بهتره
بخاطر مدرسه و اینا میگم

عزیزم من سر پسرم با یکبار اقدام باردار شدم
۱۴ آبان اولین روز پری بود
۲۹ آبان هم اقدام کردم
پسرمم ۴۰ هفته کامل روز ۲۳ مرداد بدنیا اومد.

اواخر مهر اقدام کنی که آبان گرفته باشه برای زایمان طبیعی
اوایل و اواسط آبان اقدام کنی برای زایمان سزارین

آبان

معلوم نمیکنه که شاید اقدام کردی و نگرفت بعد چی

۹ ماه از مرداد بیا عقب

سوال های مرتبط