خب شاید خدای نکرده مثلا تیرماه اقدام کردی و حامله نشدی.بعد فروردین ب دنیا نمیاد
چرا ب این چیزا فکر میکنی
ولی خرداد هم اقدام کن شاید نگیره
تیرماه
اخه دست خودت نیس شاید اون ماه نگیره
منم دوست دارم پسر فروردینی درسته باشم باید تیر اقدام کنی اگر مطمئنی باراول میگیره
تیرماه
فکرکنم تیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.