۲ پاسخ

عزیزم امکان باروری در هر موقعی هست جز‌ پریودی فقط در تایم تخمک گذاری شانس بیشتری داری آره عزیزم خوبه ان‌شاءالله که بشی❤️

28 و 30 و 1 باید اقدام داشته باشی

سوال های مرتبط