۱۰ پاسخ

اگه پنج سال پیش زده بودی تو سامانه کد ملیت نشون میداد حتما نزدی…

بیست سالگی نزدی چون ثبت میشه

نه نداره

نه عوارض نداره

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

اگه میزدی تو سامانه بهداشت ثبت بود منم ۲۵م اذر زدم

نزدی چون کزاز رو فقط ده سال یبار میزنن

کزاز هر ده سال یکباره نزدی

نه نداره اتفاقا. باید بزنی منم زدم ۲۸ هفته

موقع ازدواج که نمیزنن همون ده سال یکباره

سوال های مرتبط