ببین چاق شدن یا حجم اصولی گرفتن؟!
چاق ک بشی شکم و..... ک خیلی ناجوره و بهتره همون لاغر بمونی
ولی اگه اصولی بخوای میتونی زیر نظر دکتر تغذیه برنامه غذایی بگیری ک حجم بگیری ولی شکم نیاری
خدااایا ارزوی تو مشکل منه خوشبحالت بنده برگزیده خدایی
من ک دارم قرص چاقی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.