خانوما مولتی تاپ ویت خوبه ؟

۲ پاسخ

ممنون عزیزم
اون خوشمزه است؟

ببین گلم دکتر پسرم گفت بهتره از یکسالگی به بعد از شربت مولتی‌ویتامین بجای قطره استفاده کنید و شربت مولتی‌ویتامین سانستول معمولی رو پیشنهاد کرد و منم بلافاصله بعد از تولد یکسالگی از شربت مولتی‌ویتامین استفاده میکنم و خیلی خیلی راضیم. صبحا بعد از صبحانه ۲/۵ سی سی تا دو سالگی. بعد از دو سالگی ۵ سی سی.

سوال های مرتبط