خانما 16هفته بازم سونو گرافی هست؟؟

۲ پاسخ

دکترای سونو میگن اون موقع برای تعیین جنسیت میتونی بیایی ولی دکتر خودمون میگه همون با انومالی برو اول 18هفته

تعیین چنسبت البته اختیاریه وگرنه سونو بعدی آنومالیه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی