۷ پاسخ

قند داری 24 تا 26 هفته انجام میدن

بد آنومالی آزمایش قند همون که یه محلول بهت میدت باید بخوری

بعدش قنده

سلام آزمایش قند،باچنتاسونوی دیگه داریم داخل دفترچه بهداشت نوشته

بعد سونوگرافی انومالی ک من ازمایش ندادم‌مثل انتی دکتر نگفت
۲۴ هفتگی ی ازمایش گلوکز داریم و بعدش سونو وزن

ازمایش قند و سونو وزن

بله آزمایش قند

سوال های مرتبط

مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری