بعد از انومالی 18هفته دیگه سونو یا آزمایش مگه هس بازم

۳ پاسخ

آزمایش قند هفته ۲۴ تا ۲۸
سونو وزن ۲۸ هفته تا ۳۲ میتونی بری

فعلا بعداین برات آزمایش قندمینویسه که دومرحله ای بود یافکرکنم سه مرحله ای من صبح رفتم تانزدیک ۱۲اونجابودم😬😬سربچه اولم

اکو برای جنین اگر بنویسن
سونو وزن جنین
آزمایش گلوکز

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری