۱۱ پاسخ

انشاالله صدای قشنگ قلبشو میشنوی

الهی آمین عزیزم🙏😍

انشالله عزیزم 😍

ایشالا تشکیل شده بنظرت منم برم اصلا سونوگرافی نرفتم ببینم در چ وضعیته دارم میمیرم از استرس روزا هم نمیگزره😭چندهفته‌ای؟بنظرت منم برم نترسونن یوقت

انشالله که تشکیل شده و صدای قلبشو خیلی واضح می‌شنوی

انشالله ک تشکیل شد برای منم دعا کن

انشاالله ❤️

ایشالله عزیزم

انشاءالله که شده

انشالا تشکیل شده

ل
انشالله

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی