انشالله خبر خوب بشنوی
سلام ان شاالله عزیزم🌹
مواظب خودت باش استرسم نداشته باش
سونو گرافی درویشی رفتی؟
عزیزم دکترت کیه گرگان
عزیزم ۵ هفته خیلی زوده برای تشکیل قلب اصلا نگران نباش تا ۸ هفته تشکیل میشه ❤️❤️❤️
ایشالا که تشکیل شده باشه🙏
عزیزم سن بارداریتو زده پنج هفته
خیییییلی زود رفتی گلم
باید هشت هفته کامل بشی یا هفت هفته و چند روز باشی بعد بری
اونموقع دقیقه
این مدت حتما فولیک اسیدتو بخور
گردو بخور
سیب انار یا رب انار
به
تخم مرغ
مرغ
گوشت
اسفناج
عدسی
لوبیا بخور برای تشکیل قلب عالیه
انشاالله ک عالی پیش میره😘😘
ان شاء الله ک خیره و بسلامتی بغل بگیریش
انشالله🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.