سلام خانما ساعت ۴نوبت سنو دارم دعا کنید قلبش تشکیل شده🙏🙏❤️

۱۴ پاسخ

من الان تو مطبم منتظرم نوبتم شه برای سونوی قلب اومدم.دعا کنین برامنم تشکیل شده باشه

ان شالله

ان شاالله

ب امید خدا

امیدوارم با لبخندون از سونوگرافی بیرون بیای

انشاالله

ان شاء الله عزیزم منم فردا نوبت سونو دارم دقیقا هفته و روزم مثل شماست لطفا بیا از نینیت بهمون خبر بده...ان شاء الله همه چیز اوکیه...

ای جان ایشالله صحیح و سلامت باشه. برای منم دعا کن دو هفته دیگه قراره برم🥹🤍

ای جان حتما عزیزم انشالله

ان‌شاءالله 🌸

سلام عزیزم رفتی سونو حتما اطلاع بده منم نرفتم میخوام صبر کنم هفته ۸ برم

ان شاالله

انشالله

چندهفته ایی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی و نیارا مامان تو دلی و نیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری