من الان تو مطبم منتظرم نوبتم شه برای سونوی قلب اومدم.دعا کنین برامنم تشکیل شده باشه
ان شالله
ان شاالله
ب امید خدا
امیدوارم با لبخندون از سونوگرافی بیرون بیای
انشاالله
ان شاء الله عزیزم منم فردا نوبت سونو دارم دقیقا هفته و روزم مثل شماست لطفا بیا از نینیت بهمون خبر بده...ان شاء الله همه چیز اوکیه...
ای جان ایشالله صحیح و سلامت باشه. برای منم دعا کن دو هفته دیگه قراره برم🥹🤍
ای جان حتما عزیزم انشالله
انشاءالله 🌸
سلام عزیزم رفتی سونو حتما اطلاع بده منم نرفتم میخوام صبر کنم هفته ۸ برم
ان شاالله
انشالله
چندهفته ایی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.