۳ پاسخ

منم کمکی میدادم وقتی سیر نمیشد الان دو روزه میگردیم پیدا نمیشه بچه هم همش گریه می‌کنه

وای جدی ؟؟بچه منم گیگوز میخوره ک
چیکار باید کرد؟

قبلا شنیدم برنامه تیتکت رو نصب کنی نشون میده کدوم داروخونه ها شیرخشک یا داروی مد نظرت رو دارن

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان محمدامین👶🧸 مامان محمدامین👶🧸 ۱۵ ماهگی