من ۳۷ هفته ۴ روز بود زایمان کردم اوکی بود همچیش خداروشکر
سلام من 36هفته 2روز زایمان کردم خداراشکر بچه ام. سالم بود اوکیه همه چیه
من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کردم آمپول ریه زده بودم خداروشکر خوب بود فقط وزنش کم بود
دکتر بمن گفت ۳۶هفته تمام بچه کامله
آره عزیزم من ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم اوکی بودم
بله عزیزم ۳۷ کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.