کسی 37 زایمان کرده همه چی خوب بوده

۶ پاسخ

من ۳۷ هفته ۴ روز بود زایمان کردم اوکی بود همچیش خداروشکر

سلام من 36هفته 2روز زایمان کردم خداراشکر بچه ام. سالم بود اوکیه همه چیه

من ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کردم آمپول ریه زده بودم خداروشکر خوب بود فقط وزنش کم بود

دکتر بمن گفت ۳۶هفته تمام بچه کامله

آره عزیزم من ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم اوکی بودم

بله عزیزم ۳۷ کامله

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی
مامان سید نیکان🩵💙 مامان سید نیکان🩵💙 ۱۴ ماهگی