۲ پاسخ

من از ۷ماه به بعد دادم

من ماهیچه رو همراه با سیب زمینی هویج پیاز برنج و زرد چوبه میریزم تو شیشه تا روی مواد اب میریزم ودرشو محکم میبندم
تو یه قابلمه تا نیمه اب میریزم یکم که اب گرم شد شیشه رو میزارم داخل تا ۳ساعت بپزه با شعله ی اروم

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی