۲ پاسخ

حساسیت عزیزم پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بخر هر ۱۲ ساعت بزن ولی دکتر تیام گفت بچه هر چی دارو نخوره بهتره تو یکی دو بار بزن خوبش میکنه اینو برای لپ های تیام داد خیلی خشک بود من ی بار فقط زدم عالی بود

حسایته انگار
به شیر خشکش حساسیت نداره؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام وآریامهر مامان مهرسام وآریامهر ۱۵ ماهگی