۷ پاسخ

عزیزم از رابط شیردهی استفاده کن خیلی کمک میکنه
مارک بی بی لند خوبه و مناسبه

اگر شیرت کمه قرص لاکتاول و قطره شیرافزا و پودر گالاکتومید از داروخونه بگیر استفاده کن عالیه

عزیزم طبیعیه
اصلا به خودت استرس وارد نکن
سعی کن بین انگشت اشاره و شصت بگیری نوکش رو. نازک بشه بتونه بگیره

نگران نباش منم اولش اینجوری بودم تا ده روز کم کم درست میشه نوک سینه اولش سفته باید میک بزنه تا نرم شه راحت بخوره

عین بچه ی خودم چون نوکش پهنه نمیتونه بگیره

خوب میشه صبور باش گلم

درست میشه اولش اینجوریه

سوال های مرتبط