۱۸ پاسخ

اره واقعا دختر میخاستیم آرزوی همسرم بود

آرههه ما هر دومون دختر می‌خواستیم😍

من یه دختر داشتم دیگه دوست داشتم پسر باشه

من دختر میخواستم ولی برای همسرم اصلا جنسیت فرق نمی‌کرد🥹😍🩷خداروشکر دختر شد

جنسیت برامون مهم نبود خدایی سلامتیش اولویت بود خداروشکر واسه داشتن پسرم درکنار سختی هاش شیرینی هم داره

اره خداروشکر رفتیم از امام رضا یه دختر شیطون گرفتیم😅

منم واقعاپسرمیخاستم چون بچه قبلیم که سرزایمان ازدست دادم پسربود دوست دارم جای اون باشه برام

بله منو همسرم عاشق دختر بودیم خدا به دلمون نگاه کرد،البته ما کلا دلمون فقط دوتا دختر میخواست😍با پسر نمیتونیم کنار بیایم😂ولی فکر کنم به همین یه بچه بسنده کنیم چون سنم رفته بالا

بله😍😍
بیشتر من دعا میکردم و به صورت واضح میگفتم دختر میخوام
چون بچه دوممون بود و برام مهم بود دختر باشه
ولی همسرم اصلا به رو نمیاورد و جوری رفتار میکرد انگار براش فرق نداره
ولی وقتی سونو گفت دختر برق رو تو چشماش دیدم🥹🥹

اره منو همسرم هردو دختر میخواستیم😍

پسر منم نتیجه نذر و نیازهای باباشه

بله عزیزم 🥰❤

اره من خودم همسر از خدا دختر میخاستم خدا دو تا بهمون داده ❤😍

مال من وطبق علائمم عالم و ادم شرط پسر بسته بودن .دختر شد و هیشکی باور نمیکرد اول 😂 من چون داداش نداشتم چند دقیقه اول ناراحت بودم انگار اما بعدش دلم یهو ارامش گرفت..الان احساس میکنم یکیو دارم ک از همه بهم نزدیک تره و پناه تنهاییا و ناراحتیامه .و خیلی خوشحالم بابت داشتنش

ما دوست داریم جفتشو داشته باشیم الان پسرم میشه داداش بزرگ خواهرش 🥹😍

دختر منم😌🍓

الهی به سلامتی به دنیا بیاد عزیزم

مبارکه😍😍

سوال های مرتبط

مامان معصومه🩷 مامان معصومه🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی