۸ پاسخ

اره خیلی ناناسه

بعد سه تاپسرخدابهم دخمل داده ینی هرچی میبینم میگم بگیرم واس دخملم

مبارکش باشه ،منم ازاینامیخوام واس دخملم🫠🫠🫠

من دیروز رفتم فروشگاه انقدر دخترونه هاش لوس و ناناز بود دلم ضعف رفت ولی لباس پسرونه هاشون چمگ به دل نمیزنه به نظرم باید مغازه هاشونو جدا کنن بگن سیسمونی فروشی دخترونه و سیسمونی فروشی پسرونه

چ خوشگله

ای جونم 😍

چجوریاس آدم دختر داره لباسها پسرونه نگاه میکنه پسر داره دخترونه رو 😅🤣🤣🤣

چ خوشگلهههههه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسل و آهو مامان آیسل و آهو هفته سی‌ام بارداری
مامان نلین🩷👧🏻 مامان نلین🩷👧🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معصومه🩷 مامان معصومه🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نِلا👧🏻🩷🪄 مامان نِلا👧🏻🩷🪄 ۱۰ ماهگی