قابلمه دخترم🥹😅مامانم براش گرفته ایقد کوچولوعه 🥹🩷

تصویر
۱۴ پاسخ

مبارکه ولی قابلمه روحی سخته غذا توش میچسبه غذای بچه هم که حجمش کمه
کاش گرانیتی خریده بودی. منم دنبال ۱ قابلمه تک گرانیتی هستم ولی همش با شیرجوش و ماهیتابه هست که بنظر من کاربرد نداره

مبارکه عزیزم

ای جانم😍 ظرف رویی عالیه بدون عوارض هستش

مبارکش مامانه منم براش شونه خریده

مبارکش باشه عزیزم

ای ننه ایشالا قابلمه جهیزیه شو بخری😍🥰

من نخریدم داشتم سری ۶ سایزیه🤭🤭

تصویر

مبارکه 🩷

ای خدا چقدر نازه🥹

خیلی خوشکل انشاالله کلی غذای مقوی توش درس کنی😍

خودا 😂 خاله بازی

ای خدااااا چه گوگولیه

ایقد گریه کن ک نتونی غذا بپزی

مبارک باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دنیزِ من🍓 مامان دنیزِ من🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان حبه قند🫀 مامان حبه قند🫀 ۱۳ ماهگی