نقاشی که دختر خواهرم برام کشیده 😂🥹🩷🩷

تصویر
۱۶ پاسخ

اخی🥹😂😂

چقدر قشنگ آفرین

بچه تو شکمت مثه این ایموجیس🥴

واااای شمارو عصبی کشیده نی نی رو خندوووون🥰 ای جاااان :)))

آخی عزیزم😂🥹

خوداااا😍😍😍😍😂

اخییی🥹

چرا اینقدر شما رو عصبی و آشفته کشیده🤣🤣الهی بگردم چقدر بچه ها شیرینن

عزیزمم😂

چرا موها منو گذاشته رو سرت😪😪

آخی چقدر انگشت کشیده😁

😅🤣😅

خدا حفظش کنه برات . بچه خواهر آدم انگار بچه ای که خودت نزاییدی . عزیزترین بچه برای آدمه

عزیزم🥺😂

فقط انگشتاش ب خودت رفته،😂😂

چقد عصبیی😂

سوال های مرتبط

مامان نلین🩷👧🏻 مامان نلین🩷👧🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیسل و آهو مامان آیسل و آهو هفته سی‌ام بارداری
مامان بافنده🌱❤️ مامان بافنده🌱❤️ ۳ سالگی
مامان بافنده👩🏼
🧶🌱 مامان بافنده👩🏼 🧶🌱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد