منو ابجی کوچیکم ۱۲سال فاصله داشتیم الان نی نی من و خواهرم قراره ۱۴ سال فاصله داشته باشن
دخترم ۲۳ سالشه .
ظهر رفتم در اتاقش میگم. (داشت پشت سیستم کار میکرد.)بیا نهار بخوریم بچم گشنشه از صبح هیچی نخورده.
بی زبون اومد نهار رو بچینه .گفتم بیا زودبخوریم .ببینم حرکت میکنه.
یهو گفت مامااااااان .
من اومدی تو اتاق صدام زدی فکر کردم منظورت منم میگی بچم گشنشه هست از صبح چیزی نخورده.
نا خواسته تند تند از چشاش اشک میریخت .
باید خیلی حواسم به حرف زدنم باشه.
بچه بزرگ و کوچیک نداره.
یکم حس اینکه یکی دیگه داره میاد
خود به خود حساس میشن
دختر منم همینطور هر روز میپرسه کی میاد
پس من تنها نیستم🩷😂
باز خوبه ذوق داره تفاوت سنی ام دارن ...مال منم دختر اولم شش سالشه یکم چالشه هنوز بچس
خدا حفظش کنه گلم 🌹🫶
اخی خدا حفظش کنه😍
دقیقا دختر منم کلافم کرده یا دائم میپرسه ابجی الان داره چیکار میکنه یا میپرسه کی به دنیا میاد 🤣
خدا برات نگهش داره 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.