۱۲ پاسخ

ب اصرار پسرم می خوام بگذارم بهار خانوم ☺️

بنیتا و مهوا

هنوز هیچی🤦🏻‍♀️واقعا خیلی سخته

من دختر محیاست
همتا و مهتام قشنگه

بارانا

اگه اسم خودت یا دخترت رستاهست میتونی بزاری مهتا . یا همتا .

من دلارا میزارم

من دلوین میخام بزارم

محیا.

من دختر ندارم ولی اگه داشتم میزاشم سمر
ویاناهم خیلی قشنگه😍
دلوین هم خوش اهنگهه🥹

رزآنا، دلاریس، مهدیس، نورسان، سوین، ستیلا، مهیاس، مهوین

من که پسر دارم ولی اگر دختر داشتم اسم دل ارا و ایلین وماهلین و خیلی دوست داشتم

سوال های مرتبط

مامان 💖الین💖 مامان 💖الین💖 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد